5/5 - (1 امتیاز)

تا همین چند وقت پیش استند در گزینه اول نوعی روش تبلیغاتی بود برای به معرض نمایش در آوردن محصول. همچنین، استند عاملی خاموش برای تبلیغ و یا مبلغ بی کلام محصول در جایگاه فروش بود. و بیشتر استندها را در فروشگاه ها ومغازه ها می دیدیم.
اما در حال حاضر تعریف استند بسیار گسترده تر شده. به هر وسیله ای که قادر است از اجزای دیگر نگهداری کند استند می گویند. برای مثال استند تبلیغاتی، استند ادویه جات، استند داخل یخچال و …

استند فروشگاهی فلزی

همانطور که از اسم آن معلوم است استند فلزی به استندی گفته می شود که از فلز ساخته شده باشد. اما از فلزات و مواد مختلفی برای ساخت این استندها استفاده می شود.

رایج ترین فلزات آهن، لوله های استیل و پروفیل های آلومینیومی هستند که هر کدام با توجه به کاربرد و محلی که استند در آن به کار گرفته می شود مزایا و معایب خود را دارند و اینگونه نیست که چون آلومینیوم سبک است همه استندهای فلزی را از آلومینیوم بسازیم. بلکه کاربرد خصیصه مهمی است که می تواند روی جنس استند تاثیر بگذارد.

استند گل

استند گل فلزی برای چیدن گل ها و گلدانها روی آن استفاده می شود و با طرح های ویزه ای که دارد زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی خانه ها و آپارتمانها می بخشد. رنگ پذیری نمونه های فلزی استند نسبت به نمونه های چوبی باعث می شود باعث استفاده از رنگ های متنوع و زیبا جلوه خاصی به این استندها داده شود و به علاوه استند گل فلزی نسبت به انواع چوبی مقاومتر هستند.با جستجوی عبارت انگلیسی metal vase stand می توانید نمونه های خارجی استندها را مشاهده کنید.

استند لوازم آشپزخانه

استندها یکی از لوازم خاص در دکوراسیون منزل، محیط های اداری، تجاری و … هستند. این لوازم دکوری می‌ توانند برای جای گذاری وسایل مختلف از جمله شیرینی ها، مواد غذایی، گلدان های تزئینی، گیاهان و… مورد استفاده قرار بگیرند.

به همین خاطر استندها با تنوع قابل توجهی عرضه می‌ شوند. بنابراین هر فردی می تواند با توجه به میزان و نوع مساحتی که در اختیار دارد، از خرید استند بهره مند شود.

استندها با توجه به استایلی که دارند، می ‌توانند به حالت پویایی و جذابیت دکورها کمک کنند. به همین خاطر از این لوازم دکوری در فضاهای مختلف بسیار استقبال می‌ شود.

چرا استندهای مفتولی مناسب فضاهای مختلف هستند؟

استندهای مفتولی به دلیل وزن بسیار کم و قابلیت حمل و نقل آسان از جمله استندهای پرطرفدار در صنایع مختلف می باشد.
این استند ها از قیمت کمتری برخوردار بوده و همچنین می توان آن ها را در ابعاد مختلف و کاربردهای متفاوت طراحی و تولید کرد.

مزایای استفاده از استندهای مفتولی

  • نصب راحت و آسان
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • مقاومت بالا
  • فضای بیشتر و در دسترس
  • زیبایی ظاهری
  • قابلیت رنگ آمیزی به رنگ دلخواه

سفارش ساخت استند مفتولی با قیمت مناسب

برای ساخت انواع استند مفتولی مد نظرتان می توانید با ما تماس بگیرید و دقیقا آنچه در نظر دارید را سفارش دهید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09194363918

صنایع مفتولی اسلامی تولید کننده برتر انواع محصولات مفتولی به صورت عمده میباشد. جهت خرید به صورت تکی به نمایندگان فروش در سراسر کشور مراجعه کنید