4.5/5 - (2 امتیاز)

معرفی اجمالی محصول

استند جا ادویه ای

 

طی سال‌های اخیر استفاده از ابزار و وسایل نظم‌دهنده‌ آشپزخانه رواج بسیاری داشته است. این موضوع بیش از هر چیز به این مهم مرتبط می‌شود که منظم بودن فضاهای مختلف در خانه، به مهم‌ترین اصل از منظر زیباشناسی تبدیل شده است. اصول و قواعد طراحی داخلی به سمت دوری هرچه بیشتر از آشفتگی‌های بصری سوق پیدا کرده و سلیقه عمومی ترجیح به خلوت بودن فضاهای مختلف داخل خانه و برقراری هرچه بیشتر نظم می‌دهد. بنابراین استفاده از نظم‌دهنده‌های مختلف مانند استند جای ادویه بسیار رواج پیدا کرده است.

 

توضیحات کامل و مشخصات فنی

استند مفتولی جای ادویه

استفاده از جای ادویه‌ای در آشپزخانه، از گذشته و از زمانی که آشپزی در مطبخ‌های سنتی صورت می‌گرفت مرسوم بوده است. اما قوطی‌های ادویه معمولا بدون جا و مکان خاص، در کشو‌ها و کمد‌های آشپزخانه رها بودند و باعث بی‌نظمی و به هم‌ریختگی فضای آشپزخانه می‌شدند. ضمن اینکه پیدا کردن هریک از آن‌ها هنگام آشپزی دردسری خاص بود. همین معضل باعث شد تا ابزاری به نام استند جای ادویه در آشپزخانه طراحی و ساخته شود. از زمانی که این ابزار وارد بازار شد تا امروز،‌ طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از آن عرضه شده‌ است که بعضی از آن‌ها به دلیل مزایای مختلف ماندگار بوده‌اند. استند‌های مفتولی جای ادویه را شاید باید یکی از ماندگارترین این ابزار دانست.

مزایای استند مفتولی جای ادویه

معمولا مزیت‌ها و برتری‌های یک محصول ماندگاری آن را تضمین می‌کنند. این نکته درباره استند مفتولی جای ادویه‌ای نیز صادق است. از مزایای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  زیبایی و جلوه بیشتر نسبت به انواع دیگر استند
  •  نظافت راحت‌تر
  •  ماندگاری و دوام بیشتر
  •  امکان اجرای آن در طرح‌ها و مدل‌های مختلف و با ابعاد و اندازه‌های گوناگون
  •  امکان اجرای طرح‌های مدرن و به‌روز با متریال ثابت این مدل استند (مفتول‌های استیل یا رنگی)
  •  امکان نصب روی دیوار یا قرار دادن آن‌ها روی کانتر آشپزخانه

استند‌های جای ادویه‌ای مفتولی در دو نوع استیل و رنگی ساخته می‌شوند که کاربران با توجه به سبک دکوراسیون آشپزخانه یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنند. این استند‌ها علاوه‌بر نظم دادن به آشپزخانه، زیبایی خاص و منحصر به خود را دارند.

جهت سفارش استند جا ادویه ای دلخواه خود با ما در تماس باشید.

 

صنایع مفتولی اسلامی

09194363918

صنایع مفتولی اسلامی تولید کننده برتر انواع محصولات مفتولی به صورت عمده میباشد. جهت خرید به صورت تکی به نمایندگان فروش در سراسر کشور مراجعه کنید