4.5/5 - (2 امتیاز)

معرفی اجمالی محصول

استند دستمال کاغذی

دستمال‌های رولی آشپزخانه، یکی از اجزای همه‌کار و بسیار مهم در این فضا محسوب می‌شوند که کارآیی‌های متعددی دارند. همین کارآیی‌های متعدد باعث می‌شود که همواره بخواهیم در دسترس‌مان باشند.

البته مهم است که استفاده از آن‌ها راحت باشد و دردسری ایجاد نکند. به‌خصوص که این دستمال‌ها به‌دلیل نوع طراحی و متریال، تعادل کافی ندارند و به‌سرعت به زمین افتاده و بیشتر از آنکه نیازی را برطرف کنند خود به مشکلی جدید تبدیل می‌شوند. استند دستمال کاغذی وسیله‌ای است که از بروز این مشکلات پیشگیری می‌کند.

توضیحات کامل و مشخصات فنی

استند دستمال کاغذی و کاربردهای آن

استند دستمال کاغذی، در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف عرضه می‌شود. کاربردی‌ترین آن‌ها، رول‌های حوله‌ای دستمال کاغذی که در آشپزخانه و برای انواع کارهای نظافتی مورد استفاده قرار می‌گیرند را در خود جای می دهند. استند دستمال حوله‌ای آشپزخانه، مانع از افتادن آن در شرایط مختلف می‌شود و همچنین استفاده از رول‌ها را ساده‌تر می‌کند.

این استند‌ها را می‌توان در هر جایی از آشپزخانه قرار داد. انواع ایستاده یا دیواری یا آویزی آن‌ها در بازار عرضه می‌شود که بنا به نیاز خود و فضای آشپزخانه‌تان می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

استند دستمال ‌کاغذی علاوه‌بر مدل‌های مختلف، متریال‌های متفاوتی نیز دارد. استند دستمال کاغذی مفتولی یکی از بهترین انواع استند دستمال رولی موجود در بازار است.

مزایای استند دستمال کاغذی مفتولی

استند دستمال کاغذی مفتولی به‌دلایل مختلف می‌تواند عنوان بهترین را در نوع خود به‌دست آورد. مزایای استند‌ دستمال کاغذی مفتولی عبارتند از:

  •  امکان طراحی در حالت‌های مختلف و تنوع طرح و مدل
  •  مقاومت بالا و دوام طولانی
  •  امکان ارائه مدل‌های مدرن و به‌روز یا کلاسیک که با دکورهای مختلف هماهنگ می‌شوند.
  •  وجود مدل‌های استیل یا رنگی آن‌ها
  •  راحتی کاربرد رول دستمال کاغذی با این نوع استند
  •  امکان نظافت ساده و راحت

استند دستمال کاغذی مفتولی زیبایی و جذابیت لازم را نیز دارا است و می‌تواند به آشپزخانه شما جلوه خوبی ببخشد. ضمن اینکه قیمت مناسبی دارد که در کنار استحکام و دوامش آن را به کالایی مقرون به‌صرف تبدیل می‌کند.

برای سفارش عمده انواع استند مفتولی دستمال کاغذی رولی می توانید با کارشناسان اسلامی وایر در تماس باشید.

 

استند دستمال کاغذی
استند دستمال ‌کاغذی

 

استند دستمال کاغذی

09194363918

صنایع مفتولی اسلامی تولید کننده برتر انواع محصولات مفتولی به صورت عمده میباشد. جهت خرید به صورت تکی به نمایندگان فروش در سراسر کشور مراجعه کنید