5/5 - (1 امتیاز)

معرفی اجمالی محصول

استند مایع و اسکاچ

استند مایع و اسکاچ از کاربردی‌ترین وسایل آشپزخانه است که وجود آن در هر خانه‌ای ضروری و لازم به‌نظر می‌رسد. این وسیله البته در انواع، مدل‌ها و شکل‌های متنوعی ساخته و عرضه می‌شود و متریال‌های مختلفی در ساخت آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. از اما از آنجا که استند مایع و اسکاچ وسیله‌ای پرکاربرد است، انتخاب یک مدل بادوام و مقاوم آن به نوعی دغدغه تبدیل می‌شود.

توضیحات کامل و مشخصات فنی

استند مایع و اسکاچ، کاربردی و جادار

استند اسکاچ و مایع، ابزاری است که نظم را در محدوده سینک به‌خوبی برقرار می‌کند. همه ما معمولا از استند اسکاچ و مایع ظرفشویی، برای نظم دادن به سینک آشپزخانه و محدوده آن استفاده می‌کنیم. اما یک کارآیی مهم دیگر این استندها، برقراری نظافت و بهداشت است.

اسکاچ‌‌ها به دلیل فرم و ساختارشان بسیار آبگیرند و معمولا مقدار زیادی آب در آن‌ها پس از اتمام کار باقی خواهد ماند. اگر شرایط خارج نشدن این آب فراهم نشود، اسکاچ که باید نوعی وسیله نظافت باشد، به منبع انواع قارچ و باکتری تبدیل گشته، همچنین بسیار بدبو و لزج خواهد شد. استند اسکاچ و مایع ظرف‌شویی به ما کمک می‌کند تا پس از شستشوی اسکاچ، شرایط خارج شدن آب از آن را فراهم کنیم.

کدام نوع استند اسکاچ و مایع بهتر است؟

استند اسکاچ و مایع، معمولا با متریال‌های مختلف پلاستیک، سیلیکون، فلز و … ساخته می‌شود. اما مقاوم‌ترین و بهترین نوع آن را باید استندهای مفتولی دانست. مزایای استند مفتولی اسکاچ و مایع ظرفشویی عبارتند از:

  •  زیبایی بیشتر
  •  امکان استفاده به‌صورت ایستاده و نصب روی دیوار
  •  دوام بیشتر و مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی
  •  بهداشت بیشتر و امکان آبگیری سریع
  •  نظافت راحت تر استند

استند اسکاچ و مایع ظرفشویی مفتولی، در دو نوع رنگی و استیل ساخته می‌شود که بنا به دکوراسیون آشپزخانه می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب نمود. نکته مهم اینکه هر دو نوع استند مقاومت لازم را دارند، اما بنا به سلیقه عمومی استندهای استیل زیباتر محسوب می‌شوند.

 

برای سفارش ساخت انواع استند مایع و اسکاجبا هر طرح و شکل دلخواهتان می توانید با اسلامی وایر در تماس باشید.

 

 

 

 

صنایع مفتولی اسلامی

09194363918

صنایع مفتولی اسلامی تولید کننده برتر انواع محصولات مفتولی به صورت عمده میباشد. جهت خرید به صورت تکی به نمایندگان فروش در سراسر کشور مراجعه کنید