4.5/5 - (2 امتیاز)

معرفی اجمالی محصول

توری کباب پز

طبخ هر نوع غذا یا خوراکی، تخصص مربوط به خود را می‌طلبد. در این بین، انواع کباب‌ها به‌جز تخصص، نیاز به ابزار و وسایل مخصوص به خود را دارند. برای مثال کباب برگ و جوجه کباب هر کدام با سیخ‌های مخصوص به خود تهیه می‌شوند. توری کباب پز البته ابزار و وسیله‌ای است که جوابگوی طبخ و تهیه اغلب انواع کباب خواهد بود. به همین دلیل این وسیله را باید لازمه هر خانه و خانواده‌ای دانست.

 

قابل سفارش: در سایزهای مختلف

جنس: مفتول مسوار و آبکاری گالوانیزه و نیکل کروم

توضیحات کامل و مشخصات فنی

توری کباب پز، پای ثابت دورهمی‌های ایرانی

توری کباب پز، وسیله‌ای است که برای پخت انواع کباب مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این وسیله می‌توان انواع ماهی، گوشت و حتی سبزیجات را روی ذغال یا کباب پزهای مختلف کباب کرد. توری‌های کباب پز که در مدل‌ها و سایزهای متنوع ساخته می‌شوند، معمولا جای زیادی اشغال نمی‌کنند اما کارآیی بسیاری دارند. استفاده از آن‌ها راحت است و نظافت‌شان نیز سخت محسوب نمی‌شود.

به‌همین دلیل در سفر و پیک‌نیک بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما اینکه این توری‌ها کیفیت ساخت کافی داشته باشند و مقاومت لازم را در برابر گرما و آتش از خود نشان دهند نیز بسیار مهم است. ضمن اینکه موادی که با آن‌ها کباب می‌کنیم به توری نچسبند.

بهترین توری کباب پز چه مشخصاتی دارد؟

بهترین توری کباب پز باید مشخصات و ویژگی‌های مشخصی داشته باشد تا یک محصول کامل و بی‌نقص محسوب شود. این کالا، در انواع مختلفی در بازار موجود است اما بسیاری از آن‌ها دوام چندانی ندارند. دقت داشته باشید که این توری‌ها با گرما و حرارت زیادی مواجه‌اند و باید مقاومت لازم را در این بخش داشته باشند. مشخصات یک توری کباب پز استاندارد عبارتند از:

  •  توری کباب پز از متریال‌های مختلف ساخته می‌شود اما بهترین نوع آن از جنس استیل است. مفتول‌های توری کباب پز باید از ضخامت مناسب بهره ببرند تا ضمن انتقال گرما به مواد غذایی، خود نیز در برابر آتش ذوب نشوند و آسیب نبینند. احتمال چسبیدن مواد غذایی به توری استیل نیز کمتر است.
  •  توری لازم است دسته داشته باشد تا هنگام کار با آن به دست آسیب نزند. این دسته نیز باید از جنسی باشد که مقاومت لازم را در برابر دمای بالا دارد.
  •  بهتر است توری قابلیت تنظیم داشته باشد. ممکن است موادی که می‌خواهیم با آن کباب کنیم اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلف داشته باشند. پس لازم است بتوان با این تنظیمات هر شکل مواد را با آن کباب کرد.
  •  توری باید ثابت و فیکس شود. به این معنی که بتوان مواد غذایی را بین دو صفحه آن ثابت نگه داشت تا حین تغییر جهت، مواد از بین صفحات نریزد.

در نهایت باید گفت، بهترین توری کباب پز، کیفیت ساخت لازم را دارد و در اثر ضربه دچار تغییر فرم نمی‌شود، نمی‌شکند و جوش‌های آن باز نخواهد شد.

 

جهت سفارش و ساخت انواع توری مفتولی در سایزها و اندازه های مختلف می توانید با اسلامی وایر در تماس باشید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

 

توری کباب پز

09194363918

صنایع مفتولی اسلامی تولید کننده برتر انواع محصولات مفتولی به صورت عمده میباشد. جهت خرید به صورت تکی به نمایندگان فروش در سراسر کشور مراجعه کنید