3.5/5 - (2 امتیاز)

معرفی اجمالی محصول

جا ظرفی سینک

جا ظرفی سینک که در بیان عامیانه آب‌چکان سینک نیز نامیده می‌شود، انواع مختلفی دارد. انواع آویزی، دیواری یا روی کابینتی. آنچه در مورد این وسیله کارآمد مسلم است، لزوم قطعی و غیرقابل انکار وجودش در تمامی خانه‌هاو آشپزخانه‌ها است. مهم نیست آشپزخانه کوچکی در یک دفتر کار باشد یا آشپزخانه یک کارگاه صنعتی. جا ظرفی کنار سینک لازمه حتمی هر آشپزخانه‌ای محسوب می‌شود. البته اینکه چه جا ظرفی کارآمدتر و مفیدتر باشد نیز جای بحث دارد.

توضیحات کامل و مشخصات فنی

نکاتی برای انتخاب بهترین آبچکان سینک باید در نظر گرفت

جا ظرفی سینک یا آبچکان سینک در وهله اول باید با فضایی که در اختیار داریم هم‌خوانی داشته باشد. دقت کنید که در بعضی از آشپزخانه‌ها امکان استفاده از آبچکان‌های دیواری و آویزی وجود ندارد. در این مواقع باید از جا ظرفی های روی کابینتی یا استند‌های جا ظرفی استفاده کرد. از آن‌جا که استند‌های جا ظرفی معمولا ظرفیت کمتری نسبت به نمونه‌های آویزی دارند، باید نسبت به طراحی و کارآیی آن دقت کرد. اینکه چه میزان ظرف را می‌توان در آن جای داد و البته چند جای بشقاب یا ظروف بزرگتر مانند قابلمه و شیرجوش دارد.

  • آیا محلی برای لیوان‌ها و قاشق‌ها در آن در نظر گرفته شده است یا خیر؟
  • ارتفاعش چقدر است؟
  • فاصله شیارهای مخصوص قرار دادن بشقاب‌ها در آن کافی است؟
  • و اینکه، پایه‌های آن ارتفاع لازم را دارند تا فاصله سطح مقطع جا ظرفی با سینی زیر آن به اندازه کافی باشد و ظرف‌ها با آب جمع شده در سینی زیر جا ظرفی در تماس نباشند؟

این مواد نکات مهمی‌اند که باید هنگام تهیه جا ظرفی سینک به آن‌ها دقت کرد تا بتوان بهترین آبچکان کنار سینک را از نظر طراحی و فرم انتخاب نمود.

بهترین جنس برای جا ظرفی سینک چیست؟

جا ظرفی سینک وسیله‌ای است که در مواجه مستقیم و دائم با آب و رطوبت قرار دارد. بنابراین متریالی که در ساخت آن مورد استفاده قرار می‌گیرد باید در برابر این شرایط مقاومت لازم را داشته باشد و دچار خوردگی یا زنگ‌زدگی نشود. جا ظرفی سینک در جنس‌های مختلف مانند پلاستیکی، فلزی، تلقی و … دیده می‌شود. گاهی بعضی از آن‌ها نیز ترکیبی‌اند. یعنی با چوب و فلز یا پلاستیک و فلز ساخته می‌شوند. اما ایده‌آل‌ترین نوع جا ظرفی سینک، مدلی است که با مفتول‌های استیل ساخته می‌شود.

این نوع جا ظرفی علاوه‌بر زیبایی و جلوه زیاد، در برابر عوامل مخرب مقاوم بوده، طول عمر بالایی دارد و البته نظافت آن نیز راحت و ساده است. درنظر داشته باشید که لک آب روی جا ظرفی‌ها زیاد باقی می‌ماند و در صورت نظافت سخت، ممکن است دچار تغییر یا کدر شدن رنگ شوند. البته جا ظرفی استیل خوشبختانه این مشکل را نداشته و با کمی آب و مایع ظرف‌شویی مجدد براق و تمیز می‌شود.

 

برای سفارش ساخت انواع جا ظرفی سینک مطابق با سلیقه خود به صورت عمده می توانید با اسلامی وایر در تماس باشید.

 

 

 

صنایع مفتولی اسلامی

09194363918

صنایع مفتولی اسلامی تولید کننده برتر انواع محصولات مفتولی به صورت عمده میباشد. جهت خرید به صورت تکی به نمایندگان فروش در سراسر کشور مراجعه کنید