4/5 - (6 امتیاز)

معرفی اجمالی محصول

سبد ماشین ظرفشویی

ماشین ظرف‌شویی در ابعاد و اندازه‌های مختلف در دسترس است و سبد ماشین ظرفشویی اصلی‌ترین جزء درون این وسیله کاربردی و مفید است. باور عموم این است که، همین ابعاد و اندازه‌ها، تعداد و میزان ظروفی که در آن جای می گیرد را مشخص می‌کند. البته این باور تا حدودی درست است زیرا سبد ماشین ظرفشویی نیز در مشخص کردن میزان ظرف‌هایی در آن جای می‌گیرد موثر است.

 

قابل سفارش: در ابعاد مختلف

جنس: مفتول فولادی

روکش: ترکیبات پلی اتیلن (مقاومت دربرابر دمای بالای آب)

 

توضیحات کامل و مشخصات فنی

 

ماشین‌ ظرفشویی این روز‌ها به یکی پرطرفدارترین لوازم خانگی تبدیل شده که بسیاری از زوج‌های جوان به خرید آن علاقه نشان می‌دهند. نخستین ماشین ظرف‌شویی را یک زن ثروتمند به نام جوزفین کاکرن در سال ۱۸۸۶ اختراع کرد و آن را در نمایشگاه جهانیِ شیکاگو در ۱۸۹۳ به نمایش گذاشت.

انواع ماشین ظرفشویی

  1. ماشین ظرفشویی توکار که داخل کابینت نصب می‌شود و قابل جابه‌جا کردن نیست.
  2. ماشین ظرفشویی رومیزی و سبک قابل جابه‌جا شدن است و تنوع رنگیِ بسیار بالایی دارد.
  3. ماشین ظرفشویی ایستاده برای حجم‌های بالاترِ ظروف مورد استفاده است و درست مثل ماشین لباس‌شویی به جایگاهی در آشپزخانه برای نصب شدن نیاز دارد.

 

 

طبیعتا یکی از مهمترین قسمت‌های ماشین ظرفشویی، سبد ماشین ظرفشویی می‌باشد، چرا که در صورت نبود آن نمی‌توان درست ظروف را چید تا آب و مایع به تمامی نقاط برسد. ماشین ظرفشویی بدون سبد نمی‌تواند ظرف‌ها را به صورت کامل تمیز کند و عملا کاربرد خود را از دست می‌دهد.

اهمیت سبد ماشین ظرفشویی

باید گفت، نوع طراحی سبد بر کارآمد بودن فضای ماشین ظرفشویی بسیار تاثیر دارد. اینکه سبد قابلیت تغییر داشته باشد و بتوان بعضی از بخش‌های آن را باز کرد یا طبقه‌ای به آن اضافه کرد از قابلیت‌های سبد ماشین ظرفشویی است که به نحوه طراحی‌اش مربوط می‌شوند. برای مثال سبد قاشق‌ها و نوع طراحی آن که بتوان به سبد اصلی اضافه کرد یا در مواقعی که نیاز نیست، آن را برداشت.

اینکه برآورد درستی صورت گرفته باشد و فضای درستی نسبت به کل گنجایش ماشین ظرف‌شویی به بشقاب‌ها، ‌لیوان‌ها و فنجان‌ها اختصاص یابد نیز به طراحی سبد ماشین ظرفشویی مربوط می‌شود. همچنین باید برای انواع بشقاب و انواع لیوان در اندازه‌های مختلف محلی را اختصاص داد. همه این موارد تاکیدی بر این حقیقت است که سبد ماشین ظرفشویی نقش مهمی در میزان کارآیی آن بازی می‌کند.

مشخصات و ویژگی‌های مهم در سبد ماشین ظرفشویی

ممکن است به‌دلایلی سبد ماشین شما دچار آسیب شود، عمر طولانی دستگاه، ساخت بی‌کیفیت سبد یا مواردی مشابه می‌تواند عامل این موضوع باشد. در این شرایط ممکن است امکان سفارش سبد را نیز از نمایندگی برند دستگاه خود نداشته باشید. در این شرایط اینکه بتوان سبد مدنظر خود را با شرایط و مشخصات سبد قبلی سفارش دهید یک امکان فوق العاده خواهد بود.

البته پیش از سفارش باید دقت داشته باشید که سبد از متریال استانداردی بهره ببرد، مفتول‌های مورد استفاده در ساخت آن از مقاومت گرمایی کافی برخوردار باشند. جوش‌ها و اتصالات نیز محکم و ناگسستنی باشند. رنگ سبد در اثر ضربه یا دمای بالا آسیب نبیند. سبد قدرت تحمل وزن ظروف را داشته باشد و در نهایت اینکه از ریل‌ها و چرخ‌های باکیفیتی بهره ببرد.

 

برای سفارش ساخت انواع مختلف سبد ماشین ظرفشویی می توانید با اسلامی وایر در تماس باشید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

 

سبد ماشین ظرف شویی

09194363918

صنایع مفتولی اسلامی تولید کننده برتر انواع محصولات مفتولی به صورت عمده میباشد. جهت خرید به صورت تکی به نمایندگان فروش در سراسر کشور مراجعه کنید