5/5 - (1 امتیاز)

معرفی اجمالی محصول

سه گوش حمام

نظم دادن به قسمت‌های مختلف خانه، برای هر فرد منظم و منضبطی اهمیت دارد. اما این نظم‌دهی در بعضی از قسمت‌ها، نوعی ضرورت است. در واقع در این قسمت‌ها اگر هر چیز در جای خود قرار نگیرد، علاوه‌بر آشفتگی و به هم‌ریختگی، بهداشت و نظافت نیز تحت الشعاع قرار می‌گیرد. یکی از این قسمت‌ها، حمام خانه است.

نظم دادن به وسایل متعددی که در حمام قرار دارند، همیشه دغدغه‌ای جدی برای همه ما بوده است. به‌همین دلیل انواع استند‌ حمام مانند استند سه‌گوش نیازی جدی برای تمامی منازل محسوب می‌شود.

توضیحات کامل و مشخصات فنی

بهترین فرم استند حمام

استند حمام را باید ابزاری کاربردی برای جای دادن وسایل مختلف نظافتی موجود در حمام دانست. وسایلی مانند صابون‌ها، شامپو‌ها، شانه‌ها، بدن‌شورها، روغن‌ها، لوسیون‌ها و …. که تعداد آن‌ها نیز معمولا زیاد است و در صورتی که محلی برای قرارگیری‌شان در نظر گرفته نشود، آشفتگی و بی‌نظمی ناخوشایندی ایجاد می‌کنند. همچنین در این شرایط فضای مناسبی برای رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها فراهم می‌شود. استند حمام نجات بخش این شرایط است.

این استندها با طرح‌ها و در مدل‌های مختلف ارائه می‌شوند. اما استند سه‌گوش حمام به‌ دلیل بهره‌مندی از فضای ناکارآمد کنج دیوار و قرار گرفتن در جایی دور از تماس و برخورد، از بهترین مدل‌ها و طرح‌های موجود است.

بهترین متریال برای ساخت سه گوش حمام چیست؟

استند حمام را با متریال‌های مختلفی نیز تولید می‌کنند. استند‌های پلاستیکی، چوبی، شیشه‌ای و تلقی برخی از مدل‌های موجود در بازارند که هر کدام مشکلات خود را دارند. استند‌های پلاستیکی و شیشه‌ای دوام کافی را نداشته و آسیب‌پذیرند. همچنین نظافت آن‌ها کار ساده‌ای نیست. ضمن اینکه زودتر از حالت معمول لک شده و کثیف نشان می‌دهند. وزن زیادی را نیز نمی‌توانند تحمل کنند.

استند‌های چوبی نیز معمولا به‌دلیل مواجه با رطوبت دچار آسیب جدی می‌شوند. در این بین استند‌های مفتولی که از مفتول فلزاتی مانند آلیاژ‌های آلومینیوم یا استنلس استیل ساخته می‌شوند، گزینه‌های بسیار مناسبی به‌شمار می‌روند.

استند‌های مفتولی به‌دلیل قابلیت‌های مفتول‌ها، در اشکال متنوعی عرضه می‌شوند و در بین آن‌ها می‌توان نمونه‌های سه‌گوشِ کاربردیِ متنوعی پیدا کرد.

مزایای استند سه گوش حمام مفتولی

استند‌ سه گوش حمام مفتولی در دو نوع استیل و رنگی ساخته می‌شود. هر دو نمونه ضدخوردگی‌اند و مقاومت لازم را در مواجه با رطوبت و آب از خود نشان می‌دهند. نظافت آن‌ها ساده و راحت است. در طرح‌ها و ابعاد مختلف ساخته می‌شوند و می‌توان متناسب با نیاز خود از بین آن‌ها بهترین انتخاب را داشت.

به‌دلیل وجود منافذ متعدد، اجازه خروج کامل آب از وسایل نظافتی درون حمام و خشک شدن آن‌ها را می دهند و مانع از رشد قارچ یا باکتری در فضای حمام می‌شوند.

 

برای سفارش ساخت انواع استند و سه گوش حمام با متریال مفتول می توانید با کارشناسان اسلامی وایر در تماس باشید و اطلاعات مد نظر خود را کسب کنید.

 

 

 

 

صنایع مفتولی اسلامی

09194363918

صنایع مفتولی اسلامی تولید کننده برتر انواع محصولات مفتولی به صورت عمده میباشد. جهت خرید به صورت تکی به نمایندگان فروش در سراسر کشور مراجعه کنید