5/5 - (1 امتیاز)

معرفی اجمالی محصول

طبقه یخچال خانگی

مفتول‌ها از کاربردی‌ترین تجهیزات در صنایع محسوب می‌شوند که با متریال‌های مختلف و در ساخت ابزار و وسایل جانبی متنوع کاربرد دارند. از مفتول‌ها در صنایع ساختمان‌سازی گرفته تا لوازم خانگی استفاده می‌شود. یکی از رایج‌ترین موارد استفاده از مفتول‌های فلزی، ساخت طبقه یخچال خانگی مفتولی است. طبقاتی که از گذشته تا امروز در انواع یخچال‌ها و فریزهای خانگی به‌کار می‌روند و به‌دلیل مزایای متعدد، همچنان به انواع دیگر طبقات یخچالی ترجیح داده می‌شوند.

 

توضیحات کامل و مشخصات فنی

طبقه یخچالی مفتولی چیست؟

طبقات یخچالی مفتولی، معمولا به سفارش مشتری و در ابعاد و اشکال مشخص (متناسب با خواست سفارش دهنده) ساخته می‌شوند. این طبقات می‌توانند در شکل و فرم سبد‌های فریزری باشند یا طبقات متحرک و قابل جابجایی در یخچال. یکی از ویژگی‌های طبقات مفتولی، همین متحرک بودن‌ آن‌ها است. این طبقات معمولا از مفتول‌های گالوانیزه با مقاومت و استحکام بالا ساخته می‌شوند تا در مقابل وزن ظروف و مواد خوراکی که داخل یخچال قرار می‌گیرند، استقامت کافی داشته باشند و دچار خمیدگی و تغییر شکل نشوند. رنگ این طبقات که مطابق میل مشتری انتخاب می‌شود نیز دارای دوام کافی است. ضمن اینکه مفتول‌های به‌کار رفته در ساخت طبقات یخچالی ضد زنگند.

مزایای استفاده از طبقات یخچالی مفتولی

یکی از سوالات و دغدغه‌های همیشگی ما هنگام خرید یخچال، همین فرم و متریال طبقات آن‌ها است. طبقات شیشه‌ای، طلقی و پلاستیکی بهترند یا طبقات مفتولی؟

باور عمومی، مزیت بیشتری برای طبقات مفتولی قائل است و این باور دور از حقیقت نیست. برخی از مزایای طبقه یخچال خانگی عبارتند از:

  •  مقاومت و استحکام بالا در برابر ضربات احتمالی
  •  قدرت تحمل وزن‌های بالا
  •  امکان برقراری جریان هوای سرد بین طبقات یخچال و فریزر (طبقات مفتولی مشبکند و امکان این جریان را به خوبی فراهم می‌کنند.)
  •  امکان طراحی طبقات مفتولی در فرم‌ها و شکل‌های مورد خواست مشتری
  •  امکان انتخاب رنگ و ایجاد تنوع رنگی لازم

در واقع طبقات مفتولی یخچالی آزادی عمل بیشتری به مشتری می‌دهند و حق انتخاب او را بالاتر می‌برند. ضمن اینکه دوام کافی داشته و به عمر مفید اجزای یخچال کمک می‌کنند.

 

 

طبقه یخچال خانگی

09194363918

صنایع مفتولی اسلامی تولید کننده برتر انواع محصولات مفتولی به صورت عمده میباشد. جهت خرید به صورت تکی به نمایندگان فروش در سراسر کشور مراجعه کنید