5/5 - (1 امتیاز)

معرفی اجمالی محصول

سبد صیفی جات

سبد صیفی جات در آشپزخانه، نه تنها یک وسیله کاربردی و مفید است بلکه گاهی به بخشی از دکوراسیون آشپزخانه تبدیل شده و از آن برای تکمیل تزئینات یا دکور آشپزخانه استفاده می‌شود. البته باید اضافه کرد که سبد صیفی جات و استند‌های مخصوص این مواد، از ضروریات هر آشپزخانه‌ای است و نبودشان می‌تواند کار را برای خانم خانه سخت کند. به همین دلیل استند صیفی جات یا سبد صیفی جات همواره در طرح‌ها و مدل‌های مختلف ارائه می‌شود تا هر شخص متناسب با نیاز خود و جایی که در اختیار دارد و توجه به دکور آشپزخانه‌اش یکی از آن‌ها را انتخاب نماید.

توضیحات کامل و مشخصات فنی

بهترین مدل استند یا سبد صیفی جات کدام است؟

سبد صیفی جات با متریال‌ مختلف و در اشکال متنوع ساخته می‌شود. این سبد‌ها را با حصیر، پلاستیک، چوب، تلق و حتی پارچه تهیه می‌کنند. اما معمولا انواع حصیری، پلاستیکی و تلقی، دوام و ماندگاری چندانی ندارند. مدل‌های چوبی نیز در مورد نظافت پردردسرترند. ضمن اینکه متریالی مانند چوب، چندان دوست دار طبیعت محسوب نمی‌شود. نمونه‌های پارچه‌ای نیز نسخه‌هایی ناکارآمد و کاملا فانتزی‌اند.

در این بین نمونه‌های مفتولی گزینه‌هایی از هر جهت مناسب هستند. استند‌ مفتولی صیفی جات هم دوام و ماندگاری بالایی دارد، هم زیبایی لازم را ارایه می‌کند و هم متریال ساخت آن‌ کاملا در دسترس است. بنابراین می‌تواند استند صیفی جات مفتولی را بهترین نوع وسیله نگهداری این مواد دانست.

مزایای استند صیفی جات مفتولی

مزایای بسیاری می‌توان برای استند صیفی جات مفتولی در نظر گرفت که باعث شده است این مدل از این وسیله کاربردی تا این حد پرطرفدار و پرفروش باشد. برخی از این موارد عبارتند از:

  •  دوام بالا و ماندگاری طولانی مدت
  •  امکان طراحی آن‌ها به اشکال و مدل‌های مختلف (ارائه مدل های مدرن و به‌روز در کنار نسخه‌های سنتی)
  •  امکان نظافت راحت و ساده
  •  ممانعت از فساد صیفی جات به‌دلیل جریان یافتن هوا درون استند و بین صیفی جات
  •  قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه به‌خصوص باتوجه به طول عمر آن‌ها

استند‌ مفتولی صیفی جات را در دو نوع استیل و رنگی می‌سازند که انتخاب آن‌ها باتوجه به سبک دکوراسیون آشپزخانه صورت می‌گیرد. اما هر دو نوع استند مفتولی صیفی جات، ضد زنگ‌زدگی و خوردگی‌اند و در برابر ضربه، وزن بالا و رطوبت مقاومت لازم را از خود نشان می‌دهند.

 

برای سفارش ساخت این نوع سبدها با اسلامی وایر در تماس باشید.

 

 

صنایع مفتولی اسلامی

09194363918

صنایع مفتولی اسلامی تولید کننده برتر انواع محصولات مفتولی به صورت عمده میباشد. جهت خرید به صورت تکی به نمایندگان فروش در سراسر کشور مراجعه کنید