4.5/5 - (2 امتیاز)

معرفی اجمالی محصول

سبد یخچال خانگی

وقتی صحبت از سبد یخچال خانگی می‌کنیم، معمولا تصور همه ما به سمت سبد‌های پلاستیکی یا نهایتا حصیری می‌رود. سبدهای معمولی که عموما برای قرار دادن میوه و صیفی‌جات درون یخچال از آن‌ها بهره می‌بریم. اما سبد یخچال خانگی، در انواع فلزی نیز تولید می‌شود. گاهی این سبدها از سوی تولیدکننده یخچال درون مجموعه آن قرار گرفته و گاهی ما می‌توانیم خود این سبد را به‌عنوان یک وسیله کاربردی خریداری کرده و از آن در یخچال استفاده کنیم. سبد یخچال خانگی مفتولی نیز یکی از انواع این سبد‌ها است.

توضیحات کامل و مشخصات فنی

سبد یخچال خانگی مفتولی چیست؟

سبد یخچال خانگی مفتولی، در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و فرم‌های متنوعی دارد. ابعاد و اندازه و فرم این سبد‌ها گاهی مطابق نظر و سفارش مشتری طراحی و در نظر گرفته می‌شود. ممکن است لازم باشد سبد درون طبقات و در محلی خاص جاسازی شود یا به‌عنوان یک سبد متحرک و قابل جابجایی از آن استفاده گردد. در هر یک از این حالات، فرم سبد تغییر خواهد کرد و متناسب با نیاز مشتری، طراحی و ساخته خواهد شد. سبد یخچال خانگی مفتولی در واقع چیزی شبیه به سبدهای فریزری مفتولی است اما با کارآیی و قابلیت‌های بیشتر.

سبد یخچال خانگی مفتولی چه مزایایی دارد؟

سبد یخچالی مفتولی چه از سوی تولیدکننده یخچال درون آن به‌کار برود، چه از سوی مصرف کننده خریداری شده و مورد استفاده باشد، مزایا و برتری‌های متعددی را به خود اختصاص می‌دهد. بعضی از این مزایا عبارتند از:

  •  فراهم کردن شرایطی که بتوان در یخچال مواد غذایی را با نظم بیشتری چید و برای هر دسته مواد جای مشخصی را در نظر گرفت.
  •  استفاده راحت‌تر از مواد غذایی درون سبد. به این معنی که مواد درون سبد در دسترس‌ترند و راحت‌تر می‌توان آن‌ها را درون یخچال گذاشت یا از یخچال برداشت.
  •  مقاومت بالا و استحکام زیاد در نتیجه طول عمر طولانی
  •  تنوع در طراحی و رنگ
  •  نظافت ساده راحت
  •  دید کامل به مواد غذایی درون سبد و پیدا کردن راحت‌تر آنچه لازم‌ داریم

در نهایت باید به قیمت مناسب انواع سبد یخچال خانگی و طبقه یخچال خانگی مفتولی اشاره کرد. با توجه به طول عمر طولانی این نوع محصولات نسبت به محصولات پلاستیکی یا سبدهای حصیری، اینها گزینه‌های بسیار خوبی محسوب می‌شوند.

 

 

 

صنایع مفتولی اسلامی

09194363918

صنایع مفتولی اسلامی تولید کننده برتر انواع محصولات مفتولی به صورت عمده میباشد. جهت خرید به صورت تکی به نمایندگان فروش در سراسر کشور مراجعه کنید