5/5 - (1 امتیاز)

معرفی اجمالی محصول

قفس تزئینی گل

احتمالا پیش آمده است که بخواهید گلدان گلی را در مقابل پنجره اتاق خواب یا پذیرایی بگذارید تا هم از نور کافی بهره ببرد، هم بتوانید با باز کردن پنجره، هوای آزاد به آن برسانید و هم از زیبایی اش لذت ببرید. اما این امکان برای‌تان فراهم نیست چون جایی که بتوانید گلدانتان را قرار دهید را در اختیار ندارید. در این مواقع، آویز یا سبد تزيئنی گل ایده‌ها بسیار خوبی محسوب می‌شوند.

 

توضیحات کامل و مشخصات فنی

بهترین قفس تزئينی گل

سبد یا آویز یا قفس تزئينی گل، وسیله‌ای کارآمد و مفید است که می‌توان از آن برای تزئین گل‌های مصنوعی و طبیعی استفاده کرد. هم مدل‌های ایستاده آن‌ها در بازار موجود است و هم مدل‌های آویزی. می‌توان یک گلدان گل طبیعی را در آن‌ها قرار داد و به دیوار یا سقف خانه یا تراس آویخت. این حالت هم به فضا زیبایی خاصی می‌دهد و هم در مواقعی که جای کافی در اختیارمان نیست، راه‌کار مناسبی خواهد بود. حتی می‌توان از این استند‌ها برای تزئین گل‌های طبیعی و مصنوعی و تهیه یک سبد گل هدیه بهره برد.

سبد یا آویز گل صنعتی در مدل‌ها، اندازه‌ها و با متریال‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود. البته همه این قابلیت‌ها را نمی‌توان برای همه انواع آویز یا قفس تزئینی گل در نظر گرفت. قفس تزئینی گل یا آویز گلدان مفتولی یکی از بهترین انواع این محصول است که هم زیبایی لازم را دارد و هم دوامی کافی.

مزایا و کاربردهای بهترین قفس یا استند تزئینی گل

بر اساس آنچه گفته شد، قفس گل یا سبد یا آویز گلدان، کاربردهای مختلفی می‌تواند داشته باشد. اما بهترین سبد یا آویز، مانند قفس یا آویز تزئینی گل مفتولی تمامی این کاربردها را یکجا دارد. از مزایای قفس تزئینی گل مفتولی می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  •  تنوع طرح و مدل
  •  استحکام بلا و توانایی تحمل وزن‌های سنگین
  •  مقاوم در برابر خوردگی و رطوبت
  •  قابل استفاده برای انواع گل و گلدان طبیعی و مصنوعی
  • مناسب برای تزیینات سفره عقد

قفس تزئینی گل را می‌توان مانند استند یا آویز استفاده نمود. ضمن اینکه قابلیت اجرای تزئینات مختلف و گل‌آرایی‌های متنوع را دارد و می‌توان از آن یک هدیه زیبا و به‌یادمانی ساخت. همچنین می‌تواند یک باکس هدیه برای یک گلدان طبیعی را بازی کند و آن را از سادگی دور سازد.

 

برای سفارش ساخت انواع سبدهای تزیینی به صورت عمده و برای مراکز مختلف می توانید با اسلامی وایر در تماس باشید.

 

 

 

صنایع مفتولی

09194363918

صنایع مفتولی اسلامی تولید کننده برتر انواع محصولات مفتولی به صورت عمده میباشد. جهت خرید به صورت تکی به نمایندگان فروش در سراسر کشور مراجعه کنید